2017. május 25., csütörtök

HANYAGOLT BANKÁIM

Előre szólok, ez nem lesz egy hosszú poszt...
Mint néhány éve mindig, idén is párhuzamosan a toronylessel, összeraktam a lest a rönk odúnál, habár volt olyan érzésem, hogy sokat nem fogok idén a búbosokra leskelődni.  Húsvét előtt, ami idén április közepe volt, néhány nappal láttam a madarakat az odúnál, egyikük a beszállón, másik bent, de mégis csak május 25-én voltam kint először...
Délelőtti verőfényben néhány röpkép...



Június 2 , második alkalom, a szülők rendben etetnek.
Június 15 én kimentem kicserélni a beszállót, már csak egy fióka kandikált kifelé. Hazafelé a dűlőúton láttam a többi, már kirepült fiókát is...
A hónap vége felé az öregek kitakarították az odút, ám a másodköltés elmaradt. Pedig voltak terveim..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése